pondělí 19. května 2008

Maltese Falcon

Projekt Maltese Falcon mi v hlavě strašil už dlouho, ale začít na něm dělat jsem se rozhodl až v pátek 16. května 2008 po dohodě s Infinitem a slibem, že do toho půjde se mnou.

Název jsem získal díky Fallout 2 a náhodné lokaci s názvem "Kavárna U Ztracených snů", ve které hráč našel podnik Maltese Falcon. Pokud se některý fanoušek Falloutu cítí dotčenej, že jsem to vykradl, tak... no... ať si to užije.

Účelem projektu je sjednotit pod jednu vlajku všechny český hlídkaře, a především autory povídek o českých Hlídkách. Důvod je zřejmý a jednoduchý - sjednotit události a historii Hlídek z našich luhů a hájů. Určitě nikdo z nás s literárním střevem nechce, aby si s jiným Jiným autorem protiřečil ve faktech, čímž by se pokazila krásná komplexita světa Hlídek, kterou Lukjaněnko a Vasiljev dali dohromady, a která je i cílem Maltese Falcon.

Po zralé úvaze jsem se rozhodl, že pro větší volnost psaní bude vhodný "teď" zasadit pět let do budoucnosti, tedy do roku 2013. V té době už téměř rok kavárna Maltese Falcon fyzicky existuje v Brně a stačila se stát neoficiální základnou všech moravských Jiných, bez ohledu na příslušnost.

Pokud tedy jste nadšení pro svět Hlídek, okouzlila vás jeho dokonalost a prostor pro vlastní invence a inovace nebo byste se rádi stali hrdinou ve vlastním příběhu, zaregistrujte se (neb registrační cejch se při vstupu vyžaduje) a staňte se štamgastem v naší kavárně.

Ani nedoufám v brzký - pokud vůbec nějaký - úspěch projektu, ale budu jen rád, pokud se přidají autoři a pomůžou představit české a moravské Hlídky světu.

-- Kain, Jiný, Temný

Žádné komentáře: